Mamma är i media 2!

Karla och DC

Två goa kokosnötter

Denna gången är det mamma Finito vi pratar om. Alltså jag. Jag inser att även om jag säger Finito efteråt kan det misstas för min mamma. Att det är Finito den äldre. Gunnel the gun. Men det är alltså jag. Som tjatat mig in i Hallandspostens fredags-, helg-, månad- eller nöjesbilaga Entré (det är omöjligt att veta). Läs allt om ett här. Eller bläddra först nåra sider, men sen. Är jag där.

Sen kan du se just det som artikeln gör reklam för här

/Mest Skrytnuförtidensson

Leave a comment

Filed under Etermedia

Leave a Reply

