Mamma är i media!

Jag är på teven! I lördagens Robins var jag med i båda början, mitten och slutet, bra jobbat av mig. Och mamma. Gunnel satt ju i publiken med mig, så vi skymtar säkert förbi nån gång.

Josefinito på Österlen

Det är Jeppy till vänster. I beige ja.

Oj, trött, va ute på Österlen-landet till nu och fröjdades. Olika saker som hände: Blev förrådd av min egen lagkamrat i sällskapsspel, misstogs för en soffa och Funky town-gänget  kom lite för nära varann.

Nu måste jag skriva några sider Rikets sal-bok, ska hem till Jeppy the deppy och scannra sen, innan Harry Potter-filmen. Den kommer va dålig, jag vet det, men det ska ses liksom.

Puss påsar!
/Klago Brevsson

2 Comments

Filed under Min vardag, Saker ni bör veta

2 responses to “Mamma är i media!

  1. marie

    den var inte dålig. den var faktiskt den bästa!

  2. Ooh det var så fint det där med trisslotten! Äntligen fick jag lite betalt för allt Robinskollande.🙂

Leave a Reply

