Mot Äppellandet! (Österlen alltså, jag vet att äpplen inte växer i jord.) (Utan på buskar)

Josefinito i kök

Dubbelsegertecken alltså, så oerhört bra kväll tror jag.

Nu ska jag ut på landet, Jeppe kör, så guh vet när vi ses härnäst. Den närsynte breflabben kan ju inte skilja en avtagsväg från sin egen underläpp. Men där är jag ikväll, så vill ni mig nåt får ni ringa mig där. Puss kamrater, ha en spectacular lördag. Ooooh, och kolla på Robins ikväll 21.30! Mamma är med! Den här gången stämmer det på alla sätt, mamma Gunnel är faktiskt med, på nån publikbild eller så, vi satt ju där och tittade. Men jag är också med! Dels i en sketch. Och, om dom inte klippte bort det, i ett reportage på stan. Och så kan ni kolla för att det var en rolig intervju med. Håkan Hellström var vimsig och Josephine Bornebusch fabulous.

/Media Sverigesson

Leave a comment

Filed under Reklam

Leave a Reply

