Idols

Josechips

Josechips

Sitter och kollar på Idol. Ensam. Och väntar på Jolly Jempa och Fritte Fritzson. Men vem begär att nån ska komma i tid numer? Jag. Eller nej, när det gäller Idol får man komma lite när man vill. Det är junte Melodfestivalen. Som ju ska ledas av A) min värsta människa och B) min andra värsta människa. Om det var dåligt med karisma på scen förra schlagern så har dom nu hittat två till, för att citera Liv “Strösslet” Strömquist, lågenergilampor. OMG, hur ska jag palla se Marie Serneholt och Rickard “Storskämtarn” Olsson f e m lördagar i rad? Berätta det för mig people!

/Bored Tråksson

2 Comments

Filed under Min vardag

2 responses to “Idols

  1. Ersa

    Ska Marie Serneholt och Rickard Olsson leda melodifestivalen? Är det sant? Tänk om vi vinner hela klabbet, då kan vi låta dem leda hela Eurovisionsfinalen!

    För övrigt undrar mitt stavningsprogram om jag inte menar Katrineholm eller Serologiskt istället för Serneholt.

  2. Skriver du dina kommentarer i word först? Så gulligt. Och autistiskt.

Leave a Reply

