Vad mer gillade jag för några år sen?

Josefinito vid arbetsbordet

Josefinito är finito. Samt av en blå nyans.

Som jag jobbar på just nu. Läs: som jag inte jobbar på just nu. Det går segt. Varje gång jag sätter mig för att skriva fler sidor till boken så fastnar jag i ett Spotify-race där jag måste dansa varannan låt. Hälften Rihanna, andra hälften Der Mussolini med DAF. Så mycket new wave-dans just nu. Undra om DAFs två medlemmar Robert Görl och Gabi Delgad nånsin tävlade i bästa namn. Gabi är ju bra redan där. Robert har ju ett tråkigt förnamn, men sen drämmer han till med Görl. Svårt. Fint att dom här två svinhårda EBM-syntharmännen har så feminina namn. Gabi och Görl. I love it.

/Neue Deutschejossansson

 

1 Comment

Filed under Saker ni bör veta

One response to “Vad mer gillade jag för några år sen?

  1. Erik

    Josefin som Na’vi…
    Nördalicious!

Leave a Reply

