Nu blir det en shoppingblog

Puh, har jobbat tills nu. Var ute på stan imorse och spelade in inslag inför när Håkan Hellström är gäst hos Robins på torsdag. Sen skämtskrive. Ännu sen, har jag och Jeppe jobbat med Rikets sal-boken, duktigt av oss. Men detta innebär ju att inte hunnit visa upp helgens bästa köp:

En fjärrkontroll.

En fjärrkontrolltyg.

En lite större än medlet fjärrkontroll! Den är fantastisk. Kan kontrollera upp till 8 apparater. Står det. Hur det rent praktiskt går till… Det kanske är att om man trycker på play går dom åtta apparater som är närmst igång. Jag är så xcited att börja kontrollera apparater. Men jag är så sömnig nu, så det får vänta. Puss och g-natt!

/Master Ofeightapparatusson

12 Comments

Filed under Saker ni bör veta

12 responses to “Nu blir det en shoppingblog

  1. WOW! Extreme remote controlling! Du får berätta hur det går med den därade, jag har alltid velat ha en multifjärr. Gillar att den hamnar under taggen “Mitt bästa köp”, då måste den ju vara fantastisk!

  2. Ersa

    Äntligen en fjärrkontroll till alla apparater, som t.ex brödrosten, spisen och dammsugaren!

  3. Erik

    Jag gillar också att den har spegelvända siffror, såvida du inte fotar dig i en spegel…

  4. Tove

    Jag funderar på hur kontrollen ser ut bredvid din tv (på 24 tum?)?
    Fast det är klart, man har ju inte fjärrkontrollen bredvid tv:n. Det motverkar liksom syftet med den…😉 Men ändå.

Leave a Reply

