Min gud, min gud, varför har du överförsett mig? Med kul.

Jag har det för gott. Igår giggade jag och Krisse med Hyllad med Annika Lantz och det gick såklart fantastiskt. Steso songs ställde visserligen in, men vi fick två fab dansare istället, så allt ordnade sig.

Hyllad! med Annika Lantz

Såhär ser mina kvällar ut nu för tiden.

Sen drog såklart Petra Mede ut mig och Krisse på stan som vanligt. Med sig hade hon också sin bästis Andreas Lundstedt. Så som ett glittrigare ABBA ja, det är tydligen möjligt) drog vi till karaoke- och schlagerbaren Golden Hits. Där möttes vi det första vi gör av Rickard Herrey. Krisse säger: Va deppigt att han jobbar här som diskplockare. Petra sa: Nja, han äger ju stället.

Fyra mindre uppmärksamhetskrävande människor hade såklart inte trängt sig in och satt sig vid bordet närmst scenen. (Då kunde man ju mycket smidigt, när man tröttnat på den som sjöng karaoke, sonika resa sig upp och få hela publikens blickar. Det utnyttjades.) Petra drog av Himlen runt hörnet, jag stopped showen med Don’t rain on my parade, flertalets hakor fick städas upp från golvet och sen toppade jag och Andreas med Islands in the stream. Eller hur är det här för mycket mina dreams come true? Var är mitt straff för att ha det så bra?

Det kom imorse, thank you very much. Nu: bara lite jobb till innan Idol. Eller KimW. Eller är detsamma?

/Känner Förmångaisthlmnusson

3 Comments

Filed under Saker ni bör veta

3 responses to “Min gud, min gud, varför har du överförsett mig? Med kul.

  1. Erik

    Så vad tyckte du om Södra teatern då, Jossan?
    Själv blir jag arg bara jag ser deras söder-pretto-inredning.

  2. Jo, ja tyckte mycket om den. (vad ska jag annars säga, jag vill ju komma dit fler gånger och göra Hyllad.) Min enda negativa åsikt jag kan dryfta är att deras fåtöljer är för tunga.

  3. Maja

    Åh Josefinito!
    Kärlek är att: I LOVE YOU!!!!!

Leave a Reply

