Jossan, Krissan och Göran

Krisse och Josefinito

Hyllad-gänget, i en förvirrande pose

Återigen klev jag upp innan det är mänskligt möjligt för att denna gången åka till Stockholm, kväll: Hyllad! med Annika Lantz, på Södra bar 22.00. DET ÄR GRATIS! För er. Jag betalar ju med svett, tårar och värdighet.

Åh, det är så mycket konstigt som händer, jag och Krisse sitter i första klass och visade sig till båda vår förvåning gjort oss förtjänta av bjudefrukost. Sen kom Göran Greider och satte sig och sover  nu gott.

Är så trött, så trött, så trött, vilket ju så klart bådar gott inför ikväll då jag ska va strålande. Det ska filmas. Och eventuellt kommer nån också sitta i publiken. Kanske ni? Om inte, så läs i alla fall dagens tidning.

Oroliga pussar
/Har Tagitenbildpåhanmenvetinteomdetärokej

 

1 Comment

Filed under Min vardag, Reklam

One response to “Jossan, Krissan och Göran

  1. Erik

    Hade det inte varit på södra teatern hade jag gärna kommit. Jag är fortfarande så arg att jag kokar över det stället. När jag var där sist spelade dom fruktansvärt konstig koncept-musik fruktansvärt högt, alla stolarna nådde bara 2 decimeter över marken och ölen serverades i plastglas. Dyrt var det också! USCH!

Leave a Reply

