Måndag innan stormen

Hej, jag är på gott humör. Ska göra mycket knasigt den här veckan. Imorrn sticker jag till Gbg (en tisdag, I know!) för lunch, incheck på hotellet, soundcheck på företaget vi ska gigga för, väntan väntan väntan och sen gig, sen efterhäng i loge med sju killar jag inte alls känner. Hm, vad prata om? Fotboll kanske. Och brudar. Det ena kan jag bättre än det andra. Sen tidigttidigttidigt på onsdag tillbaka till Malmö för jobb på Robins.

KimW!

Mannen, myten, legenden om Zelda-spelaren.

Torsdag åker jag till Sthlm (Sthlm,I know!) och kör Hyllad! med Annika Lantz. DN På stan ringde idag, så läs gärna tidningen på onsdag tack. Sen är det hängehelg för Jossan, sitta på caféer och skriva på boken, filma lite vampyrfilm med KimW, lovely. OMG, jag låter som Claudia Galli. Bortsett från ord som “bok”, “vampyrfilm” och “KimW”.

/Nån Somärsugenpåatthängaisthlmfrågetecken

Leave a comment

Filed under Roliga grejer jag ska göra

Leave a Reply

