Sexpack porslin

Josefinito och ny fräsig bricka

Haha! Till exempel fick jag den här spexiga brickan. Spexig!

Har repat med ett band för ett företagsgig på tisdag, sånt gör jag numer. Sen gick jag bort till Kringlan som hade Bernadottes-rep för Rikets sal-showen som jag inte kan va med på grund av tidigare engagemang, se ovan. Jag och Krisse var där snabbt för att lite kvickt bli avfilmade till Hyllad nästa vecka, Annika Lantz i Sthlm. Det blir kul för er. Om ni kommer? Nu borde jag skriv skoje till tisdag, men lyssnar hellre på en ny Russell Brand-pod och diskar nu allt det fina porslin min far körde ner till mig från Stubbabo. Jag har det för tjusigt hemma.

Nu ska jag gå ut och leta upp Jeppe på den enda indiska krog i Malmö där ingen sitter och lallar över fotboll. Men den krogen kommer inte finnas. För den här stan kommer vara crazy mama.

/Kanske HejarjagpåHbgsson

5 Comments

Filed under Min vardag

5 responses to “Sexpack porslin

  1. Fantastisk bricka! Man ser så sällan en korvkorg avbildad på en bricka nuförtiden.

  2. clara

    Urfin bricka! Och urdumt att du kommer till Stockholm samma dag som jag åker till London. Hade velat hylla dig! Men jag får väl hälsa din älsklings-Brand från dig om jag stöter på honom istället

Leave a Reply

