Pappa, kom hem. För du bor inte här.

 

KOMiSOFFAN-gängetNu har Göran åkit hem och jag har fastnat framför Bring it on, ettan. Den är ju såklart bra och sånt, men jag ser den för ofta. Igår var jag och Kringlan och jag spektakulära på Humorhimlen-sändningen. Jag skulle leta upp den åt er här, med en länk eller så, men den hemsidan är ju inte uppdaterad sen humorn uppfanns. Alltså i onsdags. Så ni får sätta er och noggrant titta på bilden bredvid och föreställa er hur hela tramseriet uppenbarade sig. Vi pratade en del om Keve Hjelm. Om det hjälper.

/F Fsson

Leave a comment

Filed under Saker ni bör veta

Leave a Reply

