Hej alla.

 

Jepser, Valle och K-man Islands

Till exempel två av de här tre. Träffade jag idag.

Dom bästa slash sämsta dagarna är när jag får träffa många människor jag gillar. För det tycker jag om. Men det är för tråkigt att behöva cykla över halva stan för att göra det. Jag började med att vakna med Jolly Jempa i rummet, hade alltså Jenny över på sleepover. Hon följde med till Robins-redax. Sen cyklade jag till Ola Norén på lunchen. Tillbaka till SVT-huset där jag språkade med Jeppe och Valle. Sen träffade jag Rille Nerbe (P3Live Session, Christer i P3, Hallå P3, P3 Sommarsession, P3Guld special osv osv osv, en P3-kille liksom) och nu var jag och träna och där var min favoritstammis med glasögonen som jag inte känner men tävlar med i hemlighet. Han är så himla mycket mer tränad än jag. Det märker man bland annat när jag tävlar med han i hemlighet. Jag är väldigt trött nu.

/Folk Kommermärkaomjaginteduscharsson

PS. Dom andra tycker jag ska börja dubbelsposta inlägg på rikets sal också, vad tycker ni om det? Skulle ni bli hemskt uttråkade av att se samma?

 

4 Comments

Filed under Min vardag

4 responses to “Hej alla.

  1. Man kan inte få för mycket josefinito. Kör på!

  2. Jag vill också läsa mer Jay-finito! Mera mera! Men innebär det att samma innehåll skall liksom retweetas (eller vad kidsen kallar det – kopieras?) på riket också? För övrigt vill jag lära mig mer om twitter. Hur gör man? Vad är en Hashtag? Många frågor.

  3. Camilla

    det kommer kanske innebära att jag inte går in på din blogg om samma innehåll går att få på RS, men det gör kanske inget..

  4. Therese

    Skönt att veta att det inte bara är jag som tävlar med folk i hemlighet! Alla andra har tittat konstigt på mig när jag har berättat det…

Leave a Reply

