P-a-nik.

Funky Town-gänget.

Så unga, så friska.

Varför, varför, varför gick jag med på att vara del av Rikets sal-boken? 20 sidors deadline i övermorrn. Hur många sidor har jag gjort? Noll. JA JUST DET, NOLL. Försöker hitta den podden där jag och Kringlan pratar om Funky marketings produkter, har glömt vad mina lyxstädartiklar skulle heta. Nånting med clean… Berätta för mig. Ska ju sälja dom i den här, litteraturhistoriens bredaste bok. (Förutom Bra böckers då. Dom innehåller ju verkligen allt.)

 

Borde sitta med en god dryck och bli underhållen av standup i en lokal nära mig, men hinner alltså inte. Säg vad ni vill ha i boken. Allt kommer med.

/Beyond Desperatsson

10 Comments

Filed under Klag

10 responses to “P-a-nik.

  1. Expanders

    Jag vill ha med nåt om Buffy! Eller ett skämt om röven🙂

  2. Jag kan tänka mig lite sånt som jag förknippar med dig, alltså my little ponies, glitter, schlager och glamour..
    Annars kan ju Topp 3-listor vara skoj kanske.

  3. Koaladjur!! Snälla skriv om hur det går till att hänga i ett studiobord som ett koaladjur! Gärna något om ryska magiska dockor.
    Heja Jossan, det kommer bli skitbra!

  4. Hm… Det kommer inte bli nåt med Buffy. Tror jag. Kanske att jag och Kimw tar en bild på oss i vampyrtänder.

    Jo, jag ska fan göra ett släktträd över My little pony-familjen. Såklart. Att det inte gjorts tidigare. Har det gjorts tidigare? Måste goggla.

    Koaladjur säger du? Jag kan inget om dom. Men kanske nåt annat ludet. Mitt hår tex.

    Tack, ni är goa ni, som hjälper till.

  5. Guzz

    “Josefin talar fritt” fast i skrivform… “Josefin skriver fritt om nånting en ganska lång text” Skriv om varför folk ger ut böcker?!

  6. Sara

    “Mun eller rumpa” som bildgåtor? Karta över Kabe-land?

  7. Sofie

    Putsad fasad skulle de ju heta, ett helt fantastiskt namn och jag är övertygad om att de skulle sälja slut direkt! Och ta upp mycket plats i boken…

  8. Odbjörn

    Din syn på varför man alltid tackar ja till allt (är det för att man egentligen alltid tycker att det blir bäst om man gör det själv).

    Varför man sedan skjuter upp allt till precis sista sekunden (trots att man försökt lura sig själv genom att “viga tid” i sin kalender långt tidigare som man sedan skiter i till absolut sista stund).

    Slutligen hur jävla hårt det biter en i röven att göra på just detta vis.

    Det hade varit intressant att läsa dina tankar kring detta.

  9. Camilla

    Jag tycker att det hade varit kul om du spann vidare på den gamla pang prego-grejen du gjorde med Liv om Johannes döparens bröder, Johannes stöparen, Johannes bordslöparen osv och den här parallellen med nattvarden och skolfotografering. Det e bra grejer!

  10. Pingback: Rätt opp i rapsbollen « Rikets sal

Leave a Reply

