Lyckliga satan, du finns inte mer. Du har försvunnit med hela kvartert.

Oskar kom, sågs och koketterade. Tänk den som visste vad det betyder? För det är så jävra fint ord, kokett. Det låter som ett kött. Eller nåt man lägger lägger kött på för att tillaga det. Han koketterade inte alls. Eller jo, det kan han ju ha gjort, eftersom jag inte vet vad det är. Men det är inte basalt för historien. Som inte är nån. Det finns ingen historia här. En helt vanlig dag bara. Jag har vart och fixat lite på stan, fick ett samtal om att jag inte behövde jobba ikväll, så ingen LillBabs för mig. Imorrn ska jag åka till Ysby, yess! Ska om vanligt sitta en hel helg dekadent med ett glas rövvin, pyssla, med ingen känsel i fötterna då där inte finns nån el.

Nästa vecka uppträder jag i Lund! Extrainsatt ståuppe på torsdag, PrickPrick på Kino. Snälla människor, kom dit. Och veckan därefter är jag med i raddion! Men det kan jag berätta mer om då. Fokusera på Lund nu, jönsar.

Mor och Far Finito

De båda har inget med inlägget att göra, jag tycker bara dom ser för jevra goa ut.

Och just det, jag kan nog berätta nu. När dom redan spelat in första avsnittet. Och det sänds ikväll. Att jag antagligen inte fick jobbet jag provfilmade för i Veckans kanin. Eller vad tror ni? Men Fotbollsfrun fick det, och det är glad för. Jag gillar henne. Men däremot Hans Wiklund och jag. Sätt aldrig oss två i samma rum mer. Nej, jag bara skoja. Eller? Ska kolla om jag har fler followers än han på twitter. Jag har hittills fler än: Tomas Järvheden och Måns Möller. Och Janne Westerlund är ju inte ens en match.

/Blev Uppåtavdeninfonsson

Leave a comment

Filed under Reklam

Leave a Reply

