Samma hårfärg, samma hårhöjd, samma självbild.

Josefinito och Höglund

Två tjejer, en frisyr.

Gissa vad jag stal från teve-huset idag! Ja, exakt, Elisabeth Höglunds självbiografi! Jag kommer såklart lämna tillbaka den. Oläst. Vill bara åt skämtet att ha den boken på mitt nattduksbord. Eller nej, jag ska läsa den. Jofi har teasat om att där finns en passage om när Elisabeth upptäcker Wikipedia. Och en månad senare, genom en kollega, att vem som helst kan skriva där. Ra-se-ri. Så det ska jag göra nu. Eller inte nu. För nu ska jag se ikapp I Annelie-avsnitten jag missat, äta min nybakta foccacia, fundera på när jag ska skriva resten av fakturorna (jag har kommit till juli), skriva in i min kalender att jag måste skriva på Rikets sal-boken samt önska mig ett sällskap att gå och se Toy Story 3 med, vem är sugen?

/Min Egenpimpsson

7 Comments

Filed under Min vardag

7 responses to “Samma hårfärg, samma hårhöjd, samma självbild.

  1. Måste man ha sett tvåan för att kunna se trean? Annars – jag vill(såklart). Nä men seriöst, jag kan komma och hjälpa till med fakturorna. Har ju blitt lite av en mästare på det på senare dar, som nybliven successful business woman.

    • Ja, du måste sett tvåan, Frida, come on, det är kulturhistoria. Fan va gött att du kan revision! Mamma (den riktiga) har lovat titta på dom också. Och hon är ju ekonomisk på riktigt. Så det ska ordna sig.

  2. Åh Josefin! Måste tacka dig! Imponerad på min religionslärare med min kunskaper om Broder Roger igår, och vem har lärt mig det?! (Svar: Du) TACK alla fall!

  3. Jag skulle gärna hänga med på film, men jag kan inte se 3D så de släpper väl inte in mig i salongen. Samt att jag har tappat bort min backspegel!🙂

    • Kan du inte se 3D för att du blir för rädd? Jag med.

      • Njaee.. det var det här kränket om att folk som skelar (stavas det så?) inte kan se 3D och att de skulle ha en backspegel med sig på biografen så att de kunde se duken med båda ögonen samtidigt. I detta fallet är faktiskt verkligheten så mycket knäppare än dikten. Men ja, long story short, inge 3D för mig…🙂

Leave a Reply

