Tjuset!

Va faaan! Varför kan inte jag posta viddeor? Det är ALLTID så här. Jaja, jag ville visa er hur söta jag och Kringlan var i Uppsala här för leden. Men nu får jag väl länka ba då. Här är det, tönterövar.

Josefinito

Hej. Säger jag.

Nu måste jag tina mina fossingar, då vi vart ute i hamnen och fotats hela morgonen. Snart till Nkpg. Tänk den som hade bestämt vad den skulle säga på scen ikväll. Undra om man får öva i första klass? Eller kommer alla viktiga farbros ta illa vid sig?

/Snart Ö-sjöttesson

Leave a comment

Filed under Min vardag, Uncategorized

Leave a Reply

