Fokus, lilla lulla, fokus.

Josefinito show feat. Kringlan

Ja, han pratar i en mus.

Sitter på Robins och har fått en extra skrivuppgift. Haha, det låter som jag går i sjuan och svenskalärarn tyckte jag har varit för inaktiv under lektionerna. Huh, tänkt om det är så? Att producenten sett att jag kollat lite för mycket på Idol under arbetstid? Men det var ju i research-syfte! Jag skulle skriva skämt om… Peter Jihde? Jaja, i alla fall, utöver att bara skriva skämt så har jag nu en extragrej att skriva om Karin Hübinette. Så varför gör jag inte bara det? Nej, för jag har fastnat i en idé om att jag ska börja göra poddar igen. Det var Fotbollsfrun som uppmanade mig på fejjan.  Så nu sitter jag bara och fantiserar hur det ska gå till. Hjälp mig, ni ömma sockerdrömmar, att skriva saker till  Hübinettskan så jag kan fokusera på att driva genom mitt älskade podprojekt. Ett så kallat podjekt.

/Arbet Smyrasson



6 Comments

Filed under Min vardag

6 responses to “Fokus, lilla lulla, fokus.

  1. Nåt om att det är ju ändå helt okej att bli arbetslös när syrran är arbetsmarknadsminister? Det lär ju lösa sig liksom.

    Eller något om att det första Hillevi Engström åstadkom som arbetsmarknadsminister var att få sin egen syster avskedad…

  2. Tack Martin!

    Och tack Johan, bra grejer, även om vi redan vart där själva och rotat.

  3. Erik

    Man kan ju försöka fundera ut hur ett omvänt scenario skulle se ut. Om t.ex. Anders Borgs bror skulle bli Bandidos sverigechef skulle han nog inte få sitta kvar länge.
    Eller glöm det, Reinfeldt skulle aldrig våga sparka honom då.

  4. ilia

    jag rösta för mer poddar. mer poddar är bra. poddar!

Leave a Reply

