Jag kan ana nåra lila toner. I moll.

Första dan Jossan inte måste jobb-jobba efter jobbet. Jag måste fortfarande göra massa saker, men inget som kräver ett upputsat skojehuve. Jag ska träna idag och sen skriva fakturor. Jag har inte skickat nån sen i april. Förlåt alla ni som skulle ha gett mig pengar.

Annars så rengör jag mitt kök till det här. Så här är det, när jag har nåt att lyssna på så är mitt kök alltid spotless, medan när jag inte laddat nån pod eller talbok så högar sig disken i vartenda hörn. Jag är gullig på det viset.

Idag har jag bokat biljetter till Norrköping på fredag, jag ska ju ståuppa på Humorhimlen tour. Jag vet inte när, jag var inte var och jag vet inte vad det kostar. Kom snälla. Det kanske blir kul.

Jossan och Sissela i Stockholm

Sissela har inget speciellt att göra med inlägget. Jag tycker bara hon är så rasande söt där. Svårt att tro att den tjejen gjort en egen teve-serie.

För övrigt så är riketssal.se nominerat till ett slags pris, så rösta där tack.

/Uppåt Tjacksson

3 Comments

Filed under Min vardag

3 responses to “Jag kan ana nåra lila toner. I moll.

  1. Ååh jag ska till Norrköping i helgen och ska göra allt för att ta mig till ditt ståuppande ;D

  2. Jag skall också till Norrpan, om jag blir frisk. Det blir kul!

  3. Kooom kooom! Säg hej till mig när vi ses.

Leave a Reply

