En kungörelse

Har, på riktigt den här gången, inte haft en ledig minut sen i onsdags. Jag ståuppade, var som vanligt fabulös. Hälsade på Arj Barker, han var väl okej. På torsdagen skrev jag pyttelite, sen till Mint och titta på första tre klippta avsnitten av SOS Ambulans. Med risk för att låta som alla gamla tråkiga manliga komiker som saknar god takt och ton, men det kommer bli  väldigt roligt. Sen tog jag stålhästen till Slagthuset och var tvungen att lida ut långa pinsamma tystnader med Arj Barker. Men sen blev jag bästa kompis med JOHN CLEESE!!!

Efter inspelning drogo hela redax ut på en öl. Jag gick hem tidigt. För att gå upp en sekund senare för att filma SOS. Filma, filma, filma, sen cykla till Liv och Nannas releasefest, byta om, sminka mig, limma upp håret och upp på scen för att ståuppa. Det gick typ bra, det var en lite snackig lokal, serietecknare och komiker kan ju vara så ointresserade av allt annat än sig själva, men ändå trevligt. Fast roligast var när Liv läst klart sin Whitney-serie och jag gjorde succé med att sjunga The greatest love of all. Många frågade frågan jag ställer varje dag: Varför sjunger inte jag alltid? Jag borde gå omkring dagarna i ända med en enda lång ton ur mungipan.

Men säg den glädje jag hinner njuta av, så det var ju bara att åka direkt hem, för att gå innan jag typ gått och lagt mig, för att kräma ut sista insp-dan. Filma, filma, köra ambulans, filma, och sen slutfest med teamet. Det slutade med att jag och Ola rullade fram längs Malmös gator och letade en fest. Vi hittade Jeppe och Bernadottes (bandet, inte familjen) på stan och gick till Zarathustra för att som vanligt bli utskällda av ägarinnan. En god kväll.

Josefinito, direkt från Twilight

Jossan, tjejen med bett i.

Idag har jag gått gata upp och väg ned med KimW. Vi skulle spelat in våra vampyrfilmer, men jag orkade inte. Istället gick vi runt i en leksaksaffär och tryckte på knappar på djur så det lät. Jag gillar den killen.

/Söndag Vilarmansson

2 Comments

Filed under Saker ni bör veta

2 responses to “En kungörelse

  1. Mattlo

    Men vadå! Vad hände med örhängena?! Måste man ju få veta.

  2. Jag behöll dom. Såklart. Dom är ju skitsnygga. Han kan köpa egna, dom är ju från London för Jesus Kristus!

Leave a Reply

