Bara snabbt nu.

Hinner egentligen inte blogga, måste springa till Ola som sitter och klipper första avsnitten av SOS Ambulans som kommer börja visas om typ två veckor, gött för er, sketongar. Sen ska jag jogga bort till Slagthuset ikväll där jag ska göra webgrejjer för Robins med Arj Barker och John Cleese. M O M G!  Kommer på internet om kanske en dag. Sen imorrn: filme, sen ståuppa på Liv och Nannas releasefest. Jag ska också sjunga en ballad. För att Liv bett mig. Det är inte  Jossan själv som ba: Mm, jag tror alla skulle vilja att jag ställde mig och sjöng en fem minuter lång låt just nu på den här festen som inte är min. Nej, jag ska avsluta Livs serieläsning. Hon tror det kommer bli emotionellt. Min strävan är såklart tears in their eyes. Oj oj oj, sen nu, måste cykla.

Bye Bye, luv o!

/Snarti Allamediersson

1 Comment

Filed under Min vardag, Reklam

One response to “Bara snabbt nu.

  1. Du får börja livestreama tycker jag!

Leave a Reply

