Samma inlägg som vanligt

Hej, jag sitter och skriver, som alla andra dagar i resten av mitt liv verkar det som. Just nu nedtecknar jag en anekdot. För jag ska uppträda imorrn! Stand up På Besök! Kl nio kanske? Kom! Det blir jag, och Ankan och en hemlig utländsk människa, jag vet vem det är.

Idag har jag vart ute på stan och gjort enkäter till Robinsprogrammet nästa vecka, med Martin Stenmarck. Så titta då, för då är yours truly med. Och på lördag! Om det inte blir bortklippt. Jag rapporterar mer efter torsdag, när vi spelat in pisset.

Josefinito och utväxten.Det enda tråkiga nu är att jag inte kan färga om håret för vi är mitt uppe i inspelningsperioden av SOS Ambulans, och även om det är dokumentärt så kan jag inte riskera att håret blir lila. Som det blir ibland. Så jag får försöka bära upp min utväxt som om utväxt var the happiest girl in the world. (förvirrande sagt såklart.) Jag lämnar er nu, tramsetöntar.

Puss

/Hårfärgs Talespersonsson

1 Comment

Filed under Klag

One response to “Samma inlägg som vanligt

  1. Bär din utväxt som den sista droppen vatten

Leave a Reply

