Helger borde vara längre. Än en dag.

Sammanlagd procent av saker jag borde gjort idag jag gjort idag: tolv. Diskat, övat sång inför fredag och läst alla mina gamla tweets från maj förra året till nu för att Mårten Andersson ville det. Lång historia. Vi pratar inte om det. Nu. Jag lovar redogöra för det en annan gång. Procent av saker jag inte borde gjort idag jag gjort idag: sett fyra avsnitt Mad Men, facebookat oavbrutet och missat Ångrarna på SVT. Men jag har redan sett den, för ett halvår sen, men ändå, det hade vart trevligt att se om för min kompis Erik har filmat den. Och Marcus som skrivit och regisserat känner jag pyttepyttelite.

KimW!

En kille och en attityd

Snart börjar jobbiga veckan, mitt schema i grova drag med början imorrn 08.00 möte med Ola Norén om nya manus till sista insp-dagarna av SOS Ambulans, skrive och klippe av nyss nämnda produktion, vanliga jobbet med Robins, skrive och repe av standup och sång till Liv och Nannas releasefest på fredag och sen lite fritid för att hinna hänga med KimW som kommer och hälsar på till helgen.

God natt.
/Intetid Förprivatlivsson

Leave a comment

Filed under Min vardag

Leave a Reply

