Tur att Cash cab börjar snart.

Alltså jag älskar att filma dokumentärt. Inga “bryt – mick i bild!”, inga “och nu: allt igen fast dina närbilder”, inget jävra “hade du byxorna uppe eller nere?”. Alla borde filma så här. Nu är vi klara med första vändan. Naturligtvis måste vi nästa vecka börja med att ta om vissa scener från igår, som blivit fel. Som vanligt alltså. Men ändå toppen.

Bear äter zebra

Ett djur. Samt ett zebrakadaver.

På Discovery channel just nu: äckelfestival med Bear Grylls. Han åt nyss en bläckfiskarm som var så rå att sugpropparna fortfarande hade sugkraft kvar. Och fastnade i hans hals. Och runt hans mun. M-m. Min spaning om Bear Grylls är att kuken åker fram lite oftare än nödvändigt. Han är i öknen, “lika bra att kissar i en t-shirt”. Han är i djungel, “lika bra att jag dödar den här ormen och kissar i den”. Han är hemma, “lika bra att  lägger mig i hörnsoffan och kissar i den”. Bear, man måste inte dra fram kuken så fort man är törstig.

Jag har fastnat här alltså, hemma. Men är väldigt sugen på att gå ut. Efter min sexadagars arbetsvecka. Vem vill göra nåt? Du måste helst bo här. Hemma hos mig. Men det är såklart svårt. För det är ju bara en då. Jag. Nä, det blir väl inget då.

/Såtrött Sådetbörjarpratasgojasson

4 Comments

Filed under Min vardag

4 responses to “Tur att Cash cab börjar snart.

  1. Expanders

    Nu är det snart dags för Robins! Tjohoooooo
    Hög tid att ta på sig Tana Ladyn nu alltså.

  2. Expanders

    Har du skrivit in många skämt om Röven förresten?

  3. Inga skämt om nån röv fick jag med. Men jag ska fortsätta försöka såklart.

  4. Martin K

    Bear Grills är min största man-crush! Manlighet personifierad.
    Bara en man av den kalibern får för sig att börja ordvitsa i denna situationen:

Leave a Reply

