Andreas Weise är ingen Vincent Pontare

Även om dom ser exakt likadana ut.

Andreas Weise

Vincent PontareBra spaning ja. Tack.

Annars? Har jag just kommit hem från SOS Ambulans inspelning dag 2. Idag har jag stickat, ätit snickers, gjort mun-mot-mun, vält en brits, kastat en cykel och vinkat till en blind. Det kommer bli bra grejer. Snart på ett internet nära dig. Nu tittar jag på Idol.

Jag tycker inte om: Linda Varg eller dom killarna som ingen vet vem dom är.
Jag gillar: Alice och Madeleine.
Jag älskar: Linnea

Nu vet ni. Hörrni, jag är för splittrad för det här, ska gå och lägga mig nu. I soffan med en öl. Ja, jag är tydligen Homer Simpson.

/Kommer Somnaomenminutsson

2 Comments

Filed under Bra spaning, Min vardag

2 responses to “Andreas Weise är ingen Vincent Pontare

  1. Expanders

    När ska du söka till Idol? Jag skulle rösta på dig i alla fall🙂 Fast jag är ju tyvärr inte Niclas Wahlgren…

  2. Jag har tänkt på det. Jag har tänkt: vilket skämt det hade varit om jag sökt till Idol. Jag kan ju inte söka Idol. Det hade vart obekvämt för alla involverade.

Leave a Reply

