Ambivalens, ambulans och Arj.


Josefinito och papper

Här är hela manuset. För första tre inspelningsdagar.

Hej.

Jag är ambivalent. För å ena sidan så har jag haft svintrevligt idag. Vi har filmat SOS Ambulans till nu och jag och Ola är väldigt roliga. Jag får köra ambulans, vara kul och nån filmar mig. Mina bästa grejer. Men å andra sidan så var jag tvungen att gå hem tidigt igår för att gå upp tidigt idag, vilken innebar att jag missade Arj-Barker-festen. Alla dom andra festade med honom till hundra på morgonen. Alla utom jag. Men han kommer ju tillbaka nästa vecka. Till Robins. Men då kan jag inte festa heller. För då ska jag ju upp tidigt för att filma SOS Ambulans. Tråkigt. Men roligt. Ambivalent. Också nu: Vill gå och och somna till teven. Måste sitta uppe och skriva. Eller nej, just det, det kallas ju bara lathet.

/Jean-Paul Satresson

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

