En chock

Sitter och jobbar (läs: letar olika låtar på Spotify och undviker att jobba in i det längsta) och har Idol på i bakgrunden (läs: i förgrunden). Och döm av min förvåning, vem var det som gick vidare igår om inte Chris Andersen!

Chris Andersen

Inte Josefinitos bästa boyfriend.

Han gick året över mig på högstadiet, Örnaskolan i Hyltebruk. Då var han hälften så bred, dumkaxig och kastade en gång lös-snus i ögat på mig. Och jag var stenkär. I typ en månad. Lång tid då. Han gillade inte mig alls.

Det var nog det konstigaste jag nånsin gjort. Kärat ner mig i han alltså. Han gillade ju hockey och kepsar och främlingsfientliga åsikter. Jag gillade ju MyLittlePony, bubbelgum och känslor. Helt olika. Sånt gjorde jag hela tiden när jag var 13. Kärade ner mig i bös alltså.  Är du tretton nu? Va inte kär i nåt pucko. Ha det lite gött istället.

Ooooh! Jag ska leta upp en gammal skolkatalog! Bare with me.

/Släpper Gamlasynderssson

1 Comment

Filed under Teven

One response to “En chock

  1. Erika

    Du måste skoja! Har du gått på Örnaskolan?
    Trode bara att jag gick på samma gymnasium lije som dig med Maggan. Så har du gått på Örna med!

    Här snackar vi om en chock med! Hur kunde jag inte veta detta? :O

Leave a Reply

