Passera.

Helt vanliga poser.

Anne Lundberg ovanför människa av normallängd.

Inget att rapportera. Här i det Josefinitska hemmet händer inget av intresse. Jag har jobbat på Robins idag. Anne Lundberg satt och åt bakom mig. Jag vågade inte vända mig och titta. Jag har övat en sång inför nästa fredag. Jag har tränat. Jag har tillagat en omelett. Och just det, jag har fått magsår av vår SOS-deadline till idag. Ska träffa Ola imorrn klockan 8. Ja, innan jobbet. Det är enda tiden då vi kan samtidigt. Men det kommer bli väldigt roligt. Nåt annat som är roligt är Uppsalas prissättningar, gå in på Rikets sal och kolla mitt senaste mms. Annars? Inget. Sova nu.

/Inte Endagsomgårtillhistoriensson

3 Comments

Filed under Min vardag

3 responses to “Passera.

  1. Erik

    Det borde finnas nån liknande bild med dig, Josefine. Det där är ju kvinnan med världens längsta ben, men du slår väl nån slags rekord med världens mest oproportionerliga ben…

  2. Jag väljer att bortse från det här kränket.

Leave a Reply

