Par-thai!

Av ett helt gäng brön är det nu bara två smulor kvar. Jag och Kringlan uppträdde igår som Pang Prego på Humorhimlen-turnén i Uppsala. Det var rasande trevligt, framför allt alla ni som pratade med oss innan, under och efter. Ni var jätteroliga. Och lite jobbiga. Men mest roliga. Vi tog en sista bägare på Kringlas hotellrum. Där ägnade jag mig åt att ringa receptionen och fråga efter Kodjos rumsnummer. Ingen vet idag varför. Men nu vet vi, han bodde på 310:an. Nu borde både jag och K-man arbeta med att skriva. Både jag och K-man tittar på varsin serie, suttar en öla och cashews.

Kringlan och Josefinito, stulet från Humorhimlens sida

Pang Prego-gänget hösten 2010

Vår lunch åt vi på Thailands bästa restaurant. Vars en Pad Thai sänktes från en krog i Uppsala som enligt egen utsago fått pris av Thailändska staten. Man tackar. För maten.

/Tittar Vidaresson

6 Comments

Filed under Min vardag

6 responses to “Par-thai!

  1. Mimmi

    Ni var kickassroliga! Jag och min kompis (som båda haft ett eget pangpregoprogram)skulle sagt det in-person men ja, vi antog att ni stack iväg i limo direkt efter showen… För ja, så häftiga är ni!
    Puss puss

  2. Henrik

    Amazing Thai? Det var åtminstone där ni BORDE ätit thai i Uppsala.

  3. Trevlig jobbig ung man

    Tjao Pang Prego-Josefin!

    Sorry att vi totalt drygade loss efter eran sändning, vi var fördruckna och troligtvis klängiga (har bildbevis på vettskrämd Anna Fahl & mig). Hoppas ni ändå fick en trevlig kväll i Uppsala och att ni får en fortsatt trevlig turné,

    highfive
    Lag mittimellanölkapten Gustav

Leave a Reply

