Vi ska sy och vi ska sticka.

För sött.

Såhär kommer jag sitta vid datorn idag.

Haha, Ola mailade mig halv två i natt och sa att han inte kunde träffas klockan 9 idag. Det mailet läste ju inte jag. Men han ringde tio över, när jag precis snörat på skorna, och hade ungefär lika mycket tryck över bröstet som Kringlan hade i somras, när han skulle göra 50 avsnitt av sin webteve (Ola alltså, jag har inte ett tryck så mycket om molande axlar. Kroppen är fantastiskt på det där med att hantera stress.), och vi bestämde söndag istället. Så nu: en ledig förmiddag? tänker ni. Jag:  Jobba ikapp.

/Flit Enslampasson

1 Comment

Filed under Bild

One response to “Vi ska sy och vi ska sticka.

  1. ilia

    hehehe. slampasson. hehehehe

Leave a Reply

