Mot Slagthuset

Jossan i blått

A kind of blue. Bolero.

Här sitter jag och lägger några sista finishing touches på mina frågor Robin ska ställa till mig ikväll. Vi ska dra bort till inspelningsplatsen Slagthuset om fem. På lunchen åt hjag med Kringlan och vi hade möte slash repade inför fredag på en helt fullsatt restaurant. Succé, när jag glömde mig och spelade för intensivt ut dom italienska replikerna. Nu: sitta och vänta till klockan 19 säkert, bli sminkad och vara frusterad över att jag inte hinner skriva dom manus jag borde skrivit till imorrn kl 9. Det blir en lång natt. Wish me snygg.

/Måste Gåsson-Frittestressarsson

Leave a comment

Filed under Min vardag

Leave a Reply

