Celebrity skin.

Va roligt! Att vara gäst i talkshow är ju jättelätt. Det är ju bara att bli sminkad vacker, gå in på scen, med en rosett under hakan och skina. Det tråkiga nu är ju att hela redax gick till krogen. Jag gick hem. För jag måste skriva sketcher. Hoppas inte Ola Norén läser det här, så han får veta hur oansvarig jag är som inte skriver dom förrän natten innan vårt möte. Eller förresten, hoppas han läser det här så han ser vad jag offrar för vår produktion.

Josefinito mejkad and ready to rumble

Jag har klätt ut mig till katt.

I alla fall. Så var det kul, jag berättade om OS och min scendebut som förkyld giraff. Stora hittar. Nu: vara rolig i skrift också.

/Ettgött Livändåsson

9 Comments

Filed under Min vardag

9 responses to “Celebrity skin.

  1. jag önskar mig ett inlägg om 50-talsporslin! önskar önskar önskar! ÖNSKAR!

    *vill*
    *önskar*
    /Borde Gå å läggamigson

  2. Du! Det ska du jävra i Yemen få nån dag. Bara inte nu, för nu hinner jag inte. Men en dag ska jag visa upp allt mitt porslin. Som ni väntar på den spännande dan.

  3. Tjoho! Vill veta favoritmodell, favoritformgivare och favoritporslinsfabrik.

    Mina: Pigg, Helmer Ringström, Gefle (kanske Gustavsberg också)
    Mina favoriter som jag inte har råd med: Pall av Stig Lindberg (rosa äpplen, finns knappt att hitta)

    Väntar med spänning!

  4. sockeranna

    Det här är ju helt sjukt! Just när man trodde att du inte kunde bli mycket snyggare❤

  5. Tack söta Pinne och SockerAnna!

  6. Martin K

    När syns du i Robins? Måste planera min almanacka, busy man.😉

  7. Martin

    Här var vi sannerligen sjukt fabulous! Lovin’ it!

  8. Är det världens finaste läppglans? (på världens finaste tjej? bla bla bla, du orkar väl inte höra mer sånt nu så jag lägger av)

Leave a Reply

