Attention! (Mitt vanligaste utrop)

Hej! Här pågår det arbete! Jag sitter vid mitt bord och skickar fakturor till höger och vänster samt försöker skriva SOS-manus, min bror ojjar, suckar och stönar här mitt framför mig när han försöker skruva upp mina stackars hyllor. På dom ska jag sätta allt vacker jag äger. Som min MLP-mugg. Hörrni. Jag vill samla på dom. Men jag har bara en. Så kan vi skaffa en kampanj? Kan vi alla nu leta efter My Little Pony-muggar till mig?  Tack.

Mugg och Josefinito

Det är Fizzy på porslinet.

/Antik Handlarsson

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Attention! (Mitt vanligaste utrop)

  1. Erik

    Va? Inget /**** *:sson-avslut på inlägget!
    Jag föreslår /Min Lillaponnymuggsson

  2. Förlåt, såklart ska det va en -sson. Donar in det nu.

Leave a Reply

