Jä’ävra depp

Jag sitter och fryser på teve-huset i Malmös tredje våning och ser ut över blåst. Och regn. Och trottoar. När jag mår så finns det bara en sak att göra: Titta på bilder på mig själv på facebook. Som det livar upp. Då mindes jag en massa. I sommar har jag haft det för jevra gött. Topp fem gött: Berlin, Arvika, Pride, MPSommar och Way out west. Där hade jag så roligt som jag nånsin haft.

Way out west 2010

Av dom här 40 människorna känner jag två. En av dom är jag.

Till nästa år säger jag som i år: Vi ses vid U:et.

/Notalgi Sentimentalsson

6 Comments

Filed under Saker ni bör veta

6 responses to “Jä’ävra depp

  1. Z

    Sluta deppa, jag blir glad av dig så rent logiskt så borde du alltid vara glad eftersom att du är du!! Kram

  2. ilia

    buhuhuhu. jävla cp-val. kan det inte sluta vara val bara?

  3. Jag känner också igen två på bilden, den ena är du.🙂 Eller är det fler från den bästa radioredaktionen på bilden än du och Ola?

    • Nej, det är bara jag och Ola, Koftan tappade vi bort tidigt. Han är bakom kameran nånstans. Däremot sitter Ola Laurin mitt emot oss och bräker. Du vet, han som sjöng Håkan på telefon.

Leave a Reply

