Låt mig va.

Jag ringde mamma igår, hon sa att jag måste sluta vara ute och ränna, för jag är sjuk för ofta nu. Jag höll med.  Skamset. Jag var så sjuk igår att jag fick va hemma från Robinsjobbet. Sov hela dan. Sen gick jag och ståuppade på kvällen så klart, helt smart är jag ju inte. Det gick bra med tanke på att det rann saker ur mig. Ur näsan, i people.  Men det är inte bara för att jag var utomlands i helgen och låtsades det var sommar som jag nu är dödsjuk. Det var också för att hela min diet såg ut så här:  

Full english
Finn en fiber.

   

Fast vegetarisk då. Det här är KimW:s tallrik.
 
Men jag ska bli frisk nu har jag bestämt. Ska åka till Småland ikväll och ha en underbar tid. Ledsen att jag är så ogenerös med inlägg, men jag har en del att stå i. Lungödem till exempel. Och ska starta upp ett nytt projekt med Ola Norén. Det är som att börja skolan typ. Det vet ni allt om. Borde köpa ett pennskrin. Vad har man för pennskrin nu för tiden?  
 
/Feber Yrsson

2 Comments

Filed under Klag

2 responses to “Låt mig va.

  1. Emma

    När jag nu i somras gick på Ungdomsgatantin hade vi möten tillsammans med Jobbgarantin. Där gick arbetslösa mellan 26-65 typ. En man på ungefär 45 hade med sig ett sånt mjukt runt pennskrin med Spiderman på. Kanske är inne nu?

  2. Spiderman säger du? När jag var hemma på Stubbabo i helgen så hittade jag en sån gammal sladdrig, utblåst heliumballong med My Little Pony på. Jag ville så himla gärna kunna behålla den utan att vara dum i huvet. Men det gick ju inte. Jag var tvungen att slänga den.

Leave a Reply

