Den här gången: ett lite för starkt grönt.

Josefinito dricker te, mmsågott.

Just nu i Josefinitska hemmet

Jag dricker så mycket te. Te. Te. Te. Te med honung. Te med soyamjölk. Te utan te. Och tittar på danska tvåan. Ska alldeles strax åka till Småland och låta mamma Gunnel ta hand om mig.

Som Frida mycket riktigt uppmärksammade så ska jag inte längre uppträda i Göteborg den 30 sept. Jag har fått ställa in för ett annat projekt som förhoppningsvis ska bli av, men jag inte vill säga vad det är, för tänk om det inte blir av ändå, då är det ju pinigt att det inte blev av, ni kommer tänka: va misslyckad hon, som hade ett projekt som inte blev av. Men därför blir det inget Gbg då. Men kanske senare i höst, babes, var inte ledsna.

Oj, nu blev jag sen till tåget. Gotta go! Önska mig frisk.

Pussss!
/På Bättrehumörsson

2 Comments

Filed under Klag

2 responses to “Den här gången: ett lite för starkt grönt.

  1. Expanders

    Krya på dig, hälsa Gunnel och sluta säga röv!🙂

  2. John-Hilbert Gullbergh

    Det där med te utan te måste du lära mej! Det låter faktiskt spännande, visst ja Krya dej frisk!!/JOHN

Leave a Reply

