Sommarn är utfirad. För lång.

KimW, Jeplon och Josefinito

Stulet från KimW:s twitter

I helgen var ju bestämt sen tidigt sista helgen på sommarn. Och my godd va somrigt det var. Jag, Jepser och Kim W Andersson unnade oss allt en grisfest hör till. Senast i söndags satt vi i solen vid kanalen i Camden och njöt en pint schampoo. Sån cider som inte är söt, men inte heller god. Det kommer komma nån slags resumé på salen sen, så jag orkar inte. För jag har firat mig själv sjuk igen. Och det hinner jag verkligen va. För nu måste jag skriva skämt till Oslipat imorrn. För där kommer jag stå och dra skämt, på Tangopalatset, Malmö, kl 20.00. Fast det enda jag vill är att avlida under en filt, äta havreglass och dricka te som inte ens är te, utan varmt vatten med sån bi-skit i.

Lovar säga mer en annan dag, älskade ni.

/Detox Lugnfrånochmednusson

1 Comment

Filed under Klag, Min vardag

One response to “Sommarn är utfirad. För lång.

  1. Hörrudu Josefin, ska du inte till Göteborg den 30e längre?

Leave a Reply

