Ja, yeah, wou, wow, hoh, koko!

Fräscht va?Sitter och peppar inför resan imorrn med en majskolv och idol på teven. Nu sjunger Andreas Weise. Inget konstigt. Resan? Tänker ni. Jo, jag, Jeplon och KimW ska ju till mina drömmars stad London imorrn. Jag har mailat med Sally Philips från Smack the pony sen i förra helgen och försökt fjäska till mig en date med henne. Det har inte gått. Men vi ska i alla fall träffa Jonna, och Jan, och kanske Sean. Och kanske Rupert? Alltså en helt vanlig kille. Som heter Rupert. Det vet ingen. Vad jag vet är att jag ska hamstra hårfärg (aldrig mer att Polen får mina färgpengar) och slitochslängprodukter från Boots.

Jag, och resten av Robins-redax, ser med spänning och papper och penna fram emot premiären av Kungarna av Tylösand om en timme. Men fram tills dess är det Skånefruar på femman. Dom pratar just nu om klimakteriet. Åh, det låter fruktansvärt. Jag vill aldrig mer att vi pratar om det. Men vad jag skulle säga var att jag tar semester nu, till måndag, så ni vet var jag är. Men ni kan väl gå in här ändå, kanske lära känna varann i kommentarsfältet, vad vet jag? Jag vet att jag tidigare hade ett fanforum, var är det nu? Leta upp det och sätt fart.

Kyssar,
/Big Bensson

3 Comments

Filed under Min vardag

3 responses to “Ja, yeah, wou, wow, hoh, koko!

  1. Malin

    Men åååh! Vad ska jaag göra fram till måndag nu då?
    Någon som vill lära känna mig? Jag är en snäll och förvirrad tjej, som säger hej!

  2. Nej!! Inte Boots! Det är dyrt. Superdrug är modellen.

Leave a Reply

