Something’s gotta give

Jag fantiserar för ofta om att jag är med i en dokumentär. Om mig själv. För ofta tänker jag: Fa-an va kewl jag är, vilket jädra liv jag har. Det här borde filmas. Det här är teve.

Sen slår ödmjukheten till som en baja päron-fylla i fjortonårsåldern. Och jag får vackert tänka: Du måste inte ha en publik för att kunna uppskatta din egen tillvaro.

Josefinito i affärn. Handlar. OBS, köpte inga lampor på riktigt.

Som när jag var och handlade med KimW i helgen. Så tvingade jag han att ta foton på mig. Så att alla skulle förstå hur roligt jag hade är jag var på Kjell&Company och handlade. Nu hade jag ju väldigt roligt. Men det ska ju inte en stackars serietecknare samtidigt behöva levnadsteckna under tiden. Förlåt KimW. I’ll make it up to you in London på torsdag.

/Gonna WatchRickyGervaisson

3 Comments

Filed under Min vardag

3 responses to “Something’s gotta give

  1. Jag hade nog bandat på vhs och kollat på’t många gånger. Precis som jag gjorde med Voxpop när jag var 11 år och hade hela rummet tapetserat med Hanson-affischer.

  2. Men är jag han den bortglömde Voxpop-kille som såg lite ut som Peter Siepen?

  3. Nej, du är ju såklart Taylor Hanson!

Leave a Reply

