Små gymnaster har också öron

Coach Sasha

Ganska så auktoritär stol. Nej förlåt, INTE ska det va, inte så auktoritär.

Har ägnat dagen åt att spela in sketch med Robins-redax. En sketch med tvåhundra tennisbollar i. Så visst, inte så crazy som GabbaGabba, men ändå. Tvåhundra. Sen har jag lunchat med Ola Norén om vår pilot, för att se hur det går. Det vet ingen. Fortfarande. Nu: borde jag sitta och skriva skämt till de hemliga grejen i Sthlm imorrn, men har ju ett helt otittat Make it or break it i pipen, så jag kommer komma oförberedd och dålig till det giget. Som jag ändå inte skulle få från början, så ingen skada skedd ju. Schyy, nu gör Sasha en dramatisk sorti.

/Coach Forlifesson

4 Comments

Filed under Min vardag

4 responses to “Små gymnaster har också öron

  1. louise

    haha, trodde jag var ensam om att kolla Make it or break it.
    tar tillfället i akt o säger att du rockar fröken josefinito!
    ps. alltså även om du inte hade följt serien. ds.

  2. Kimsan

    Är det det sista avsnittet av MOBI? If so crazy land allt hände och jag var förvirrad men glad mot slutet… Älskart.

Leave a Reply

