Ingen bild på skiten, jag ser hideous ut!

Josefinito?

Jag ser typ ut så här. Jag kanske skelar pytte mer.

Som ni riktigt hängivna läsare (alltså twitterföljare) kunde läsa redan igår så färgade jag alltså håret då med en polsk hårfärg som jag hittade i källarn under ICA på Möllan. Ni vet, där det säljs mycket stöldgods och för stora underkläder. Jag älskar i grund och hårbotten utländska hårfärgingspreparat. Dom är starkare, hållbarare och självklart farligare för både hälsa och miljö. Men image is everything. Jag har testat brittiska, tyska, danska och kanadensiska färger. Och länge verkade östeuropeiska Cameleo seglat upp som nya stora favoritbarnet i kemikaliefamiljen. Tills jag släpper lös min blonda slinga, som alltid precis innan hela krämen ska ur det röda håret. Färgen hinner alltså möta den blonda, oskyldiga hårtesten i max 20 sekunder. En evighet för rötägg. Så mycket som hinner raseras. Av den odågsfärgen. Så nu är mitt blonda fina, rosa och fult. Jag ser ut som ett dåligt emo. Som köpt baltisk hårfärg ur en kriminells bagagelucka. Så precis som vanligt fast med en dåligt laxfärgad baksida. What to do?

/Ärdu Frisörsson?

2 Comments

Filed under Klag

2 responses to “Ingen bild på skiten, jag ser hideous ut!

  1. Erik

    Om du har en liten sån där virkad hatt så spelar det ju ingen roll, den kommer stjäla all uppmärksamhet

  2. Ja, men den hatten kommer ju inte vara lika stor på mig. Den kommer drunkna i det här rosa vråkboet.

Leave a Reply

