Premiärlejon. Första-gången-katt.

Kom just hem från premiär-visningen av Sissela Benns tv-serie I Annelie. Jag fastnade snabbt i diskussion med Kringlan och Krisse hurvuvida det var en snuskig titel. Jag tyckte det var det. Dom inte. Vi fick se två första avsnitten och dom var roliga. Jag skrattade oerhört gott åt det andra. Så nu vet ni att ni har att vänta.

Josefinito och Amanda

Jag är den med det fettiga håret, sämst hy och värst ansiktsuttryck. Men med lokalsinne.

Nu försöker jag hänga med i Virgin suicides på ettan samtidigt som jag surfar, jag måste hålla mig vaken till midnatt, då kommer mon cherie Amanda från Paris och ska sova här några timmar innan hon åker vidare till Halmstad imorrn bitti vid halv 6. Som vanligt. Det här händer ungefär en gång i kvartalet. Och hon åker alltid vilse på vägen från centralen och hit. Det är inte speciellt långt. Eller krånglig väg. Tvärtom. Väldigt rak. Men hon har gått vilse på avenyn en gång, så jag jag litar inte på nåt. Vi får se när hon anländer på riktigt.

/Inte Oroligsson

Leave a comment

Filed under Roliga grejer jag ska göra

Leave a Reply

