Ska hon äntligen få vila?

Josefinito en söndag

Trött tjej.

Veckan är äntligen slut. Jag sitter och väntar ut megavideo:s pauser i Mad Men med lite Bridget Jones på trean. Det är svårt att värja sig för romatiken i slutet. Sen kommer man på att det är en fruktansvärd film, ur alla synvinklar. Så blir man passiv igen.

Nu är alla Hyllad, standup-gig och Riketssal-shower gjorda. Nästa vecka har jag actually en kväll ledig. Vad ska jag göra då? Ingen vet. Nåt I do know is att jag ska till Sthlm på fredag och testas för en hemlig grej. Som jag inte kommer få. För jag får aldrig nåt jag testar för i Sthlm. Men ändå trevligt med en resa utomsocknes.

Puss, hörs imorrn.

/Sömn Lösiseattlesson

Leave a comment

Filed under Min vardag

Leave a Reply

