Hinner inte!

Jag har så jevra mycket att göra nu att jag hinner inte ge er all er uppmärksamhet ni förtjänar. Jag repar, spelar, giggar, jobbar och mötar hela tiden. Igår spelade Riketssal-showen på humorfestivalen i Lund. Det gick strålande så när som på lukten i salongen från Valles 10 dar gamla kötthatt.

Jag hälsade på Nour, som kom ihåg mig! Och Shima Niavarni. Och Thomas Petersson. Och Sally Philips! Från Smack the pony! Hon kom inte ihåg mig på det sättet. Men hon sa att hon ville komma och kolla på mig idag, när jag gör improstandup. Men det är ju jättedumt, hon kommer ju inte förstå nåt alls. Så nu måste jag ur sängen och klä på nån tyll eller så och åka till Lund för att repa. Hej på en stund. Till imorrn alltså. Om ni inte kommer till showen förstås? 16.30, Café Athen.

/I Smöretsson

PS Så här såg det ut igår.

2 Comments

Filed under Min vardag

2 responses to “Hinner inte!

  1. Sara Glöck

    Åh vad du är bra Josefin!

Leave a Reply

