Ratti rajj raj. Raj.

Josefinito vill verkligen ha "Peace"

Jossan, glad i tutan.

Igår var min ursäkt: jag har bara 100 kronor kvar på kontot till midnatt, ge mig öl. Och som folk gav. Inte sen insamlingsgalan för världens flarn har en lika generös umgängeskrets skådats. Vilket innebär att jag idag är slitnare än hela veckans alla dagar  med virusinfektion tillsammans. Men glad ändå. Var tjusig på scen, träffade roliga människor och skojade med Hallandsposten (reporterteamet, inte pappersutgåvan). Idag är jag semiledig. Måste skriva klart Riketssal-showen-manus till ikväll då det är deadline. Vi spelar ju på fredag. Och sen är det Hyllad ikväll! Med Johan Glans! Kom och titta, 21.30 på Palladium. Nu: Lunch med Jolly Jempa.

/Tonår Pubertetsson

Leave a comment

Filed under Min vardag

Leave a Reply

