Regina, Robin och Pernilla Månsson Colt.

Igår Hyllade jag och Krisse Regina Lund. Hon var förbluffade trevlig. Innan dess hade Krisse hunnit förstöra Börje Ahlstedts teaterstycke han framförde för full salong (alltså en människa i publiken, som var onykter). Sen gjorde vi bort oss inför Börje Ahlstedts fru och hund genom att gå in i deras loge. Se hälsade jag på Nour. Igen. Hon kommer fortfarande inte ihåg mig.

Regina Lund

Den vanligaste bilden som fanns på Regina Lund.

Så på det hela taget, en fabulous dag. Jag: nästan frisk. Idag: första dan på Robins. Vi har skrivit olika slags sketcher. Inte särskilt spännade. Nyss var Krisse här och vi spelade in lite grejer, nu är jag skithungrig. Går inte, måste skriva mitt gig till imorrn. Hedmanska gården, En kväll med hemlösaeller vafan det heter. (Jag är inte anti-rough sleepers, det är mitt blodsocker som är lågt.) För jag hinner inte det imorrn, för då ska Hallandposten komma. (Ett reporter-team, det är inte så att jag ställer in allt för att tidningen en dag kommer i brevlådan.) Okej, hinner inte med er mer nu. Kom istället och titta på er favorittjej imorrn, 20.00.

Puss
/Ut Märgladsson

Leave a comment

Filed under Min vardag

Leave a Reply

