Samma gamla visa. Skitvisa.

Jag har efter överdrivet dekadent leverne återigen valt att balansera mellan sjuk och vrålsjuk, precis när jag har som mest att göra. Så happy days! Idag, ko-bingot = succé, om det inte är självgott att själv utnämna nåt av ens egna verk till just det.

Josefinito på jobbet

Jag sprayade, hf:ade och klappade. Djur.

Sen tillbaka till radion där jag gick och la mig på Tankesmedjans soffa och sov en timme. Det är inget som ingår i mina arbetsuppgifter. Sen träffade jag Krisse och Marco för att filma små klipp till Hyllad som är på söndag och onsdag. Just det, onsdag hade han ju glömt berätta att det var, så ställ in alla ni som tänkte gå och se Hyllad med Johan Glans på måndag, det är lillelördag som gäller.

Sen direkt hem till Kristoffer där vi skulle repa Rikets sal-showen. Det blev mer ett kakätande och ett womens energy-te-drickande. Sen skulle jag gått på restaurant och hedrat min vän Jenny som fyllt år och är i stan. Men jag är för sjuk. HERREGUD, det är ju imorrn jag ska på Robins kickoff. Måste gå och lägga mig. Matt av min egen viktighet.

/Skämt Skrivarsson

3 Comments

Filed under Klag, Min vardag

3 responses to “Samma gamla visa. Skitvisa.

  1. Bingon var sjukt spännande! Bra jobbat!

  2. Åh, jag vill skriva nåt fyndigt men kommer inte på nåt annat än att du är så himla söt på bilden. Men det är ju inte så fyndigt sagt. Mest bara sant.

  3. Jag skulle aldrig våga sova på Tankesmedjansoffan

Leave a Reply

