Way out there

Åååh, jag lider av post festival-deppen. Jag ÄLSKAR festivaler. Stora, små, stads och i gryt. Nu slog det mig att jag inte kommer få nån mer i sommar. Way out west var sista. Eller visst, Malmöfestivalen kommer pågå, men det är ju mer: repe, jobbe, uppträde, gå hemme, sove och jobbe igen. Jag försöker få in mig själv på Stockholm comedy festival, jag är ju så rolig, så rolig. Men Özz Nujen har väldigt smidigt duckat och dansat undan mina mails. Så nu sitter jag här och deppar. Fast jag kommer bli glad snart igen. För jag kom på att jag ska få uppträda massa nästa vecka. Kommer ni och tittar?

Jossan och doktorn

We’ve always have bilderna från Sveriges radios kamera nummer 3. Synd bara att jag döljs till stora delar av en läkare och en poncho. Gissa vilket som är vilket.

/Fest Prisson

1 Comment

Filed under Klag

One response to “Way out there

  1. B

    Josefinito! Såg dig på Wow, spännande för mig, inte så spännande för dig. Trots att jag, och min kompis, hade en ganska hög alkoholhalt i blodet så vågade vi inte gå fram och prata med dig som att vi kände dig. Vi tog ett moget beslut och sket i det, trots alkoholen alltså. Tyvärr tappade vi bort dig vid The XX så nu undrar jag…vad hände sen?

Leave a Reply

