Som chefen

En kille jag jobbar med.

En i glasögon.


En tjej jag bor med.

En i samma glasögon.

Vår översta chef i SRMalmö, Magnus Quick, brukar skicka ut ett allmail som är så här “Kommande vecka: möte, möte, ledig, möte”. Jag ska göra samma. Kommande vecka:

Tisdag:
Jobb på MP. Skriv Jeppe

Onsdag:
Jobb på MP (getbingo). Filme med Krisse. Repe med Riketssal-showen. Middag med ett födelsedagsbarn.

Torsdag:
Jobb på MP. Go-kart med Robins-redax. Middag med den samma.

Fredag:
Sista jobb med MP. Skrive själv, inför nästa veckas gig. Avslutningshäng med MP-redax.

Orkar inte mer nu. Alltså skriva. Orkar mer i själva livet måste jag, för sen börjar ju tramseriet på scen på riktigt. Kan vi utvärdera det här nu, var detta intressant tyckte ni? Vill ni ha fler såna här helt humorlösa inlägg? Nej, det vill ni ju såklart inte. Lovar att aldrig mer göra det. Jag kommer göra det.

/Självgod Goodiesson

Leave a comment

Filed under Roliga grejer jag ska göra

Leave a Reply

