Just nu:

Josefinito, Blomberget och Slemman.

Såhär ser det oftast ut på redax. En tar mycket uppmärksamhet, de andra måste titta. Fast vill hellre ha den uppmärksamheten själv.

Ett gammalt sommarminne från Ola Selméns barndom ljuder i mitt öra med hans lite gälla stämma. Och då är jag inte nånstans i närheten av hans stämband. Jag sitter vid min dator men Hugo, den brittiska teknikern i studion bredvid insisterar på att ha sin lyssning så oerhört starkt att jag tror till och med några i P4-havet två våningar ner upplever sig som störda.

Snart ska jag pressa mig in i det där aslånga programmet igen. Vid tio i brukar jag smyga bakom ryggen på Producent-Tobias och rakt ut i etern. Hörs snart. Om sju. Efter Fredrik Virtanen.

/Media Kåtsson

Leave a comment

Filed under Radion

Leave a Reply

