Det är roligt med post – på riktigt!

Idag när jag kom hem från jobbet, lite senare än hoppats på, jag jobbar ju igen alla dar jag hela tiden tar ledigt för att hänga på olika backstageområden på festivaler runt i landet. Då, i alla fall, så väntade två väldigt trevliga post på mig. Dels det här:

Josefinito och kontraktet.

Ja, det står alltså SVT, för er som är snedsynta och inte kan läsa bakofram

Alltså kontraktet från SVT där jag ska jobba som skrämtskrivare på talkshowen Robins hela hösten. Grattis till mig.

Sen kom en avi, som jag gick och bytte mot det här:

Josefinito och paketet

En present!

Tack Frida! Jag har inte öppnat det än, vill fota det först för det är så tjusigt. Om innehållet är anständigt visar jag upp det i bloggen sen. Åh, fina saker, bra dag. Jag ska gå och fira nu, indiskt med Jeplon. Jag har det för gött.

/Bortskämd Alldeleslagomsson

2 Comments

Filed under Saker ni bör veta

2 responses to “Det är roligt med post – på riktigt!

  1. Grattis till kontraktet! Och haha, jorå, nog är innehållet anständigt. Lite fjantigt kanske. Fjantständigt. Hoppas du gillar’t! :*

  2. Expanders

    Grattis, då hoppas vi på många skämt som innefattar ordet “röv”🙂

Leave a Reply

